Regn

Tråkigt väder ute, himlen är grå och det regnar typ lite smått :( ÅHHHH vad less jag är på detta förbannade dåliga väder :@ När det är sommar ska det vara FIIIIIIIINT väder, sol och blå himmel :D Men icke sa nicke :( Igår red jag och Johanna ut på flippan och Uni, det var skojsigt :) Vi red runt sjön och jag skulle testa om Uni gick i vattnet och det gjorde hon :D Tror hon tyckte det var kul för hon plaska runt där som ett litet barn och frusta lite då och då :) Ska rida dit ngn annan dag när det är bättre väder så kan jag bada med henne barbacka :D Höll också på att ramla av också haha xD Vi travade och så helt plötsligt tappade jag ena stigbygeln och höll på att tippa över på höger sida och då tog Uni tillfället i akt att öka till sin riktiga travartrav xD Flippan började att galoppera och då trodde jag hästarna skulle sticka och så tappade jag andra stigbygeln så höll jag på att åka av på den sidan HAHA. Till sist fick jag stopp på henne hehe ^_^ Får nog passa mig lite i fortsättningen när jag är ute och rider haha :D

Byeeeee

Kommentarer
Postat av: malins blogg-

gört

2010-07-29 @ 14:23:16
URL: http://mongomalin.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0