Konserten

Igår går inte att beskriva med ord. Det var helt fantastiskt UNDERBART! Att få stå där längst fram inför mina allra största förebilder och idoler var helt j*vla otroligt!! Sen så kom en fullis under några låtar som hade bestämt sig för att vara allmänt störig. Till sist blev jag så j*vla pissed att jag armbåga han skithårt i bröstkorgen, då la han av ett tag haha xD Men det var faktiskt rätt åt honom hehe :P ÅHHH vad jag vill tillbaka, nu har jag abstinens haha, går verkligen inte att beskriva hur jag kände där. När jag stod där bland hoppandes, snurrandes, skrikandes och sjungades folk var jag så himla, korkat, idiotiskt LYCKLIG. Ska försöka ta mig till liseberg den 18 augusti för att se dom där, dom är så otroligt bra live! Nu så kommer en liten bildbomb från igår ;D Jag filmade lite också så kanske lägger upp ngn liten film också ^_^ 

 
Martin ;D

Martin och Jepson
 
Ola :D
 
Ola :D

Ola :D
 
Ola
 

 

 

 

 

 

 

 

 




Martin och jepson

 
Jens och halva sylle

 
Martin och Jepson


Sylle, Martin, Ola och Jepson

 

 

 

 

 

 

 
Jepson

 

 

 
Leari
 

 

 
Leari och Ola
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Så nu har jag lagt upp nästan alla bilder :D 
När det var allsång på calleth, alltså gud vilken känsla! Jag rös hela jag :D Såååå underbart :) 
Världens bästa :D <3


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

De är/var asbra. Har hört dem förut. Brolle är också riktigt bra live. Anna var helt okej-bra i lördags. :-)

2010-08-02 @ 13:32:59
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Hanna

Det var en riktigt bra spelning. Hoppas du tar dig till Liseberg för det kommer säkerligen bli en lika magisk spelning:)



Snygga bilder!

2010-08-02 @ 19:19:51
URL: http://kestrels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0