Heey

Jag vet att jag inte har uppdaterat typ någonting dom senaste dagarna men jag har verkligen inte haft lust + att jag har haft för mig lite andra saker ^_^ I förrgår var jag och Veronica på liseberg t.e.x ;) det var kul, jag älskar att gå gasten haha. Sjukt kul, typ garva hela tiden :D Sen börja det regna och då köpte veronica och jag varsin snygg regnponcho (H). Jättecoolt tyckte vi hehe.

Igår var jag o mamma o min ena syrra på dalenium i stenstorp. Ett ställe där det finns lite allt möjligt man kan hålla på med, lite experiment och sådant ^_^ Har inte varit där på typ fem år eller ngt x) När vi kom dit så  skulle det precis va en lasershow och den kolla vi på, rätt tufft :P

Idag så har jag inte gjort speciellt mkt, åkte in till skövde och kolla lite på djurmagasinet och annat. Sen så gick jag och mamma till Uni och borstade henne tills hon glänste och mamma gjorde också fisknät i manen på henne, det var fint (: riktig storrengöring alltså haha x) Och nu sitter jag här och har precis ätit lite lax och druckit the :) Får se vad morgondagen har att erbjuda :) Godnatt på er.  
Me and my sistaah johannaaaaaa

Kommentarer
Postat av: J

Haha, vilken bild! sis<3

2010-08-22 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0